کد خبر: ۱۹۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
سونی به‌طور رسمی سری Walkman Signature خود را در بازار آسیا معرفی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت گیزموچاینا، NW-WM1ZM2 و NW-WM1AM2 دو مدل از این سری هستند و قابی با روکش طلا و فناوری آمپلی‌فایر دیجیتال S-Master را ارائه می‌کنند.

Sony NW-WM1ZM2 و Sony NW-WM1AM2 تجربه شنیداری صوتی با وضوح بالا را ارائه می‌دهند. این دو با یک صفحه نمایش ۵.۰ اینچی جمع و جور با وضوح HD عرضه می‌شوند.

در اینجا اتصال وای‌ فای وجود دارد که به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد به اینترنت متصل شوند و موسیقی را از منابع بی‌پایان پخش و دانلود کنند. هر دو مدل واکمن از فناوری دیجیتال S-Master HX استفاده می‌کنند که فناوری داخلی سونی از برند واکمن است؛ یک آمپلی‌فایر دیجیتال کامل در واکمن‌ها وجود دارد که صدای کاملی را ارائه می‌کند.

NW-WM۱ZM۲ در یک شاسی 4N با روکش طلا با خلوص ۹۹.۹۹% عرضه می‌شود که از مس بدون اکسیژن (OFC) ساخته شده است. از سوی دیگر، NW-WM1AM2 از یک قاب آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است که استحکام و حسی جعبه‌ای در دست را ارائه می‌دهد. طرحی مشکی رنگ دارد.

بیشتر بخوانید:

این دستگاه‌ها با اندروید ۱۱ اجرا می‌شوند و دارای تنظیمات صفحه اصلی واکمن سنتی هستند. این دستگاه‌ها تا ۴۰ ساعت پخش صدای FLAC با رزولوشن بالا ۹۶ کیلوهرتز را ارائه می‌دهند.

هر دو مدل دارای جک صدا و پورت USB Type-C هستند. NW-M1AM2 دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، در حالی که NW-WM1ZM2 با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. همچنین پشتیبانی از کارت microSD برای هر دو وجود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار